Sugestie i propozycje oraz komunikaty admina i moderatorów - Co należy zrobić przed wysłaniem postu?
Jarek79 - 02-07-08, 08:33 Temat postu: Co należy zrobić przed wysłaniem postu? Co należy zrobić przed wysłaniem postu?
* Przed napisaniem nowego tematu lub postu proszę sprawdzić, czy temat nie był już poruszany. Jeśli tak, warto się zapoznać ze znalezionymi wątkami, może znajduje się tam gotowa odpowiedź.
* Proszę wybrać odpowiednie forum.
* Proszę wpisać krótką i odpowiadającą treści nazwę tematu (np. aby zapytać o problem związany z pomiarami rezystancji izolacji, lepiej dać "Pomiar rezystancji izolacji" niż "Mam pewien problem, proszę o pomoc", "Dziwna sprawa", itp)
* Przed wysłaniem proszę przeczytać jeszcze raz swój post, zastanowić się, czy na pewno właśnie to miał on zawierać, czy wypowiedź jest zrozumiała, czy kogoś nie obraża?
* Proszę pisać odpowiedzialnie, nie pod wpływem chwilowych emocji, proszę nie używać wulgaryzmów i zwrotów powszechnie uznanych za obraźliwe. Proszę sprawdzić błędy ortograficzne.
* Przy przygotowywaniu wypowiedzi w edytorze tekstu typu MS Word zalecane jest uważać na znaki specjalne typu cudzysłowy tzw. drukarskie, znaki wyliczenia, itp. Proszę używać czystego tekstu.
Dodatkowo proszę o korzystanie z opcji "Podgląd" (obok "Wyślij") przed wysłaniem postu. Daje ona możliwość zobaczenia jak będzie wyglądał post na forum po wysłaniu.
Jarek79 - 06-09-09, 10:26
Przypominajka.
Nieprzestrzeganie wyżej wymienionych zasad może spowodować to, że moderator prześle post lub cały temat do KOSZA bądź całkowicie je usunie. Moderator może lecz nie ma obowiązku podawania przyczyny jego decyzji.
|
|
|